top of page

Zevende week: Relaties

Ik heb deze week lectures gehad over relaties wat erg leerzaam was! Ik heb mogen leren hoe belangrijk het is om binnen relaties God als middelpunt te hebben (Prediker 4:12) en vanuit die basis echte liefde te kunnen geven en ontvangen. Daarnaast ben ik me er van bewust geworden dat de Bijbel vaak best duidelijk is in hoe wij mogen leven en dat sommige regels er zijn omdat God ons wil beschermen vanuit liefde!


Tijdens outdoor dag op vrijdag hebben we met een boot door de fjorden gevaren en ik heb mijn eerste vis gevangen (en gegeten!!!). Als kroon op deze week was het noorderlicht die woensdagnacht te zien was, wat een creativiteit van God!


Aan het begin van aankomende week zullen we voorbereidingen treffen voor onze outreach en we gaan van donderdag tot zondag naar YWAM Grimerund om daar alle mensen van YWAM Noorwegen te ontmoeten. We zullen daar met ongeveer 400 mensen zijn en hebben een programma met lectures. Gezegende week gewenst!



60 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page