top of page

Zesde week: Outdoor week!

Vorige week zondag heb ik te horen gekregen dat ik voor mijn outreach naar Papoea Nieuw Guinea mag gaan met in totaal een team van 9 studenten! Afgelopen week waren er geen lectures. In plaats daarvan had iedere track zijn eigen week en had ik dus een outdoor week! Mijn week begon met een driedaagse hike om een geheel eiland, genaamd Otroya, te trotseren. Dit ging gepaard met het dragen van onze eigen tent, keukentjes en eten. De laatste 2 dagen hebben we indoor geklommen en een heerlijke dag in het zwembad gehad (zoo fijn eindelijke een douche) als afsluiter. Mooi om te zien hoe we dichter naar elkaar zijn toegegroeid en het echt aanvoelt als een familie waarin iedereen naar elkaar omziet! Het 'back to basic' leven heeft mij laten zien hoeveel vreugde er is in God en alles wat Hij mij biedt!

Op maandagochtend aan het begin van de outdoor week hebben we gebeden voor mij knieën die de laatste paar weken vooral tijdens hikes erg veel pijn deden. Tijdens de outdoor week heb ik geen last gehad van mijn knieën en heb ik zonder pijn in mijn knieën de activiteiten mogen doen! Thank you Jesus!

Aankomende week krijg ik lectures over relaties gegeven door verschillende docenten. Gezegende week gewenst allemaal!



58 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page