top of page

Vijfde week outreach: open airs in Gaire

Weer een update vanuit png! Afgelopen week zijn we begonnen met onze eigen ministry programma en wat was dat gaaf! We hebben aan de jeugd onderwijs gegeven gerelateerd aan de onderwerpen van onze eigen dts. Dit was erg gaaf en veel tieners waren enthousiast. Daarnaast hebben we 4 avonden een open air gehad. Dit houdt in dat we een soort mini dienst houden op een random plek in het dorp. Dit heeft veel impact gehad op de mensen. Elke avond hebben een aantal mensen de keuze gemaakt om hun leven met Jezus te leven! Zowel tieners van 13 die voor het eerst in hun leven die keuze maakten, als oudere mensen die opnieuw die keuze maakten!


Persoonlijk ervaar ik heel sterk de leiding van de heilige geest in gesprekken die ik mag voeren, in relaties die ik heb mogen opbouwen en tijdens het spreken voor groepen. Ik ervaar heel sterk de kracht en geduld van de Geest. Zoals Filippenzen 3:13 zegt: ‘Ik ben in staat alles te doen door Christus, die mij daarvoor de kracht geeft.’


Donderdag zullen we vertrekken naar een ander dorp waar we voor een aantal dagen zullen verblijven en zo zullen we de laatste 3 weken van onze ministry doorbrengen!


Fijne week gewenst!!



53 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page