top of page

Vijfde week: Evangeliseren

Lieve allemaal! Weer een update vanuit Noorwegen!

Deze week hebben we les gekregen van Yan Nicholls, oftewel een goochelaar EN evangelist. De lectures gingen over evangeliseren met de focus op identiteit in Christus. Ik heb geleerd dat evangeliseren gaat over je identiteit hebben in de Heer en vanuit daar JOY kunnen ervaren en dit kunnen delen! Afgelopen weken ben ik veel bezig geweest met mijn identiteit in Christus en deze week heb ik daar veel over geleerd en intense vreugde in God ervaren! Met de outdoor track heb ik geleerd hoe ik een hutje kan bouwen in de natuur voor een overnachting. Daarnaast hebben we gekayakt en gemountainbikt rond en op een eiland (Alnes) met een heerlijk zonnetje! Fijn om even mijn hoofd leeg te kunnen maken en te genieten van de natuur! Morgen krijgen we onze outreach locatie te horen waar ik erg benieuwd naar ben! Liefssss



75 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page