top of page

Vierde week: Gods stem verstaan

Een prachtige week met lectures over het verstaan van Gods stem heb ik er op zitten. Deze week waren er veel praktische oefeningen over het verstaan van Gods stem wat mij tools heeft gegeven om Gods stem beter te leren verstaan. Ik ervaar dat dit een process is voor mij, waarin ik mag leren hoe God op verschillende manieren tot mij kan spreken. Zo verstond ik deze week Gods stem via een kaart van een vriendin met een boodschap die ik precies op dat moment nodig had. God spreekt op zoveel verschillende manieren en ik ben erg enthousiast om steeds meer over en van God te leren en het verstaan van Zijn stem. Afgelopen weekend heb ik mogen verblijven in een schattig huisje 2 uur verderop, waar ik heerlijk heb mogen bijkomen en heb mogen genieten van de natuur! Aankomende week krijg ik lectures over evangeliseren. Be blessed! <3




44 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page