top of page

Twaalfde week: Outreach week 1!

Na een goede reis van meer dan 60 uur kwamen we dinsdagochtend aan in Papoea Nieuw Guinea. De temperatuur en cultuur verandering was even wennen, maar ik voelde me gelijk welkom in dit land! Ik zat deze week op de ywam base in Port Moresby (de hoofdstad van PNG). We hebben al verschillende ministries gedaan, waaronder het verspreiden van Bijbels en kerstkoekjes, jeugdwerk en een open markt evangelisatie. Bij deze acticiteiten hebben we voor veel mensen mogen bidden en testimonies mogen delen. Bijna alle mensen weten al veel over Jezus en de mensen verwelkomen ons met open armen! Het kennen van Jezus moet van het hoofd nog naar het hart gaan, zodat zij discipels worden en het goede nieuws kunnen gaan vertellen (in andere naties)!

Ik merk bij mezelf dat ik heel erg enthousiast ben geworden om mijn verhaal over het geloof te delen met anderen!


Aankomende week mag ik met mijn team op een jeugdkamp ministries doen. Hier ben ik erg enthousiast voor! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van wat ik meemaak hier! Be blessed! 🤍



67 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page