top of page

Negende week: Heilige geest

Nieuwe week, nieuwe blog! Afgelopen week hebben we lectures gehad over de heilige geest. Ik heb mogen ervaren hoe Gods glorie door heel de stad zichtbaar werd voor mij! Daarnaast heb ik meer geleerd over de gaven van de geest. Afgelopen zondag was een vreugdevolle dag want 8 mensen van de base hebben zich laten dopen!


Op dinsdag heb ik een hike gedaan met de outdoor groep en hebben we de zonsondergang gezien, die is namelijk al om 15:30! Afgelopen weekend hadden we een survival weekend. Onze paklijst was: slaapzak, water en schone kleren. Dit kwam er dus op neer dat we moesten zien te overleven voor 24 uur zonder eten of een slaapplek. Gelukkig had mijn team 2 visjes gevangen en was dat onze lunch, diner en ontbijt in één, soort van geforceerd vasten dus ;). Een hele ervaring rijker!


Ik ben nog voor twee weekjes in Noorwegen en dan ga ik naar Papoea Nieuw Guinea. Aankomende 2 weken zullen er dus veel voorbereidingen gedaan worden met deze week lectures over Bijbelse grondslagen! Fijne week allemaal!




33 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page