top of page

Derde week: Lordship

Afgelopen week heb ik onderwijs gekregen over ‘Lordship’. Ik heb geleerd hoe belangrijk het is om dingen los te laten en aan God te vertrouwen, zodat ik Gods zegeningen kan ontvangen. Afgelopen vrijdag is dit heel praktisch gemaakt. Ik heb dingen waar ik me aan vast heb gehouden bij bet kruis neergelegd en commitments gemaakt om dichter bij God te komen. Daarnaast moesten we iets waardevols van onszelf weggeven aan een ander. Dit vond ik in eerste instantie erg lastig, maar ik besefte dat ik dit weg moest geven om zo ook andere dingen aan God over te geven en naar Gods stem te luisteren. Ik heb mogen leren dat het geven aan anderen, zowel materieel als daden, iets van Gods liefde kan laten zien en ik daarmee God in mijn leven kan zien werken. De dag werd afgesloten met het vragen voor vergeving, wat de schaamte van de zonden af haalde zodat de duivel er geen macht meer over heeft! Deze week krijg ik onderwijs over Gods stem verstaan en zijn de lectures gedurende de week meer praktisch!





58 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page