top of page

Achtste week: Outreach voorbereiding en Workers Gathering YWAM

Afgelopen week was een volle week! Op maandag en dinsdag hebben we lectures gehad over outreach en wat belangrijk is bij het functioneren in een team. Dinsdagavond hebben we met de outdoor track een nachtnavigatie gedaan wat erg leuk was! Ook heb ik die avond een zelf geschreven gedicht voorgedragen in een koffietentje wat erg buiten mijn comfortzone was, maar mij liet zien dat mijn stem ook gehoord mag worden! Op woensdag hadden we een vrije dag zodat we vol energie donderdagochtend naar YWAM Grimerund konden vertrekken. Dit was een busrit van 7 uur door de mooie natuur van Noorwegen! Dit weekend heb ik veel bijeenkomsten mogen bijwonen, onder andere over Gods roeping voor mij en ik heb veel andere YWAM'ers mogen ontmoeten! Ook kwam dit weekend een vriendin uit Nederland die in Noorwegen studeert op bezoek. Dit was erg fijn en voelde echt als een zegening!


Ik ervaar dat mijn vertrouwen in God steeds meer aan het groeien is en dat ik mijn leven steeds meer probeer te leven naar Gods wil. Deze week hebben we lectures over de Heilige Geest. Fijne week allemaal!


(Op de foto is mijn outreach team te zien!)




44 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Graduation!

Post: Blog2_Post
bottom of page